TECDOC-Nr silnika | 2292 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 50 | |
Wysokość [mm] | 8 | |
nr EAN | 8427769115363 |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 2292 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 44 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 60 | |
Wysokość [mm] | 7 | |
nr EAN | 8427769227820 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 2292 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 80 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 96 | |
Wysokość [mm] | 7,5 | |
nr EAN | 8427769228070 |
TECDOC-Nr silnika | 2292 | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 80 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 96 | |
Wysokość 1 [mm] | 7,5 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | |
nr EAN | 3358960353955 |
Strona zabudowy | od strony rolki paska | |
Wersja | CT921K1, CT1107K1 | |
nr EAN | 3358960460165 |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 50 | |
Wysokość [mm] | 8 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | bez uszczelki przeciwpyłowej |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 44 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 60 | |
Wysokość [mm] | 7 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AS | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 80 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 96 | |
Wysokość [mm] | 8 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AS | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 2292 | |
Wysokość [mm] | 7,00 | |
Materiał | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 44,00 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 60,00 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S RD | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Wysokość [mm] | 9,00 | |
Materiał | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 80,00 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 96,00 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S SP | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara | |
Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara | |
kierunkowa |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 2292 | |
Wysokość [mm] | 9,00 | |
Materiał | MVQ (silikon-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 80,00 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 96,00 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S LD | |
Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 2292 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 44 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 60 | |
Szerokość [mm] | 7 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 2292 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 80 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 96 | |
Szerokość [mm] | 7,5 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii simering wału do Mitsubishi PAJERO I Canvas Top (L04_G) 2.3 TD (L043G, L048G).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Mitsubishi PAJERO I Canvas Top (L04_G) 2.3 TD (L043G, L048G) produkowanego od 1982.12 do roku 1986.04
Jeżeli twoje Mitsubishi dysponuje silnikiem o mocy 84 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii simering wału do Mitsubishi PAJERO I Canvas Top (L04_G)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na simering wału do Mitsubishi PAJERO I Canvas Top (L04_G) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Mitsubishi z rocznika od 1982.12 do roku 1986.04, i mocy silnika 84 KM
.
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024