Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Volkswagen » system tworzenia mieszanki paliwowej Volkswagen LT 28-46 II Platforma / podwozie (2DC, 2DF, 2DG, 2DL, 2DM) » tworzenie mieszanki Volkswagen LT 28-46 II Platforma / podwozie (2DC, 2DF, 2DG, 2DL, 2DM) » sonda Volkswagen LT 28-46 II Platforma / podwozie (2DC, 2DF, 2DG, 2DL, 2DM)

sonda do VOLKSWAGEN LT 28-46 II Platforma / podwozie (2DC, 2DF, 2DG, 2DL, 2DM)

wybierz typ samochodu VOLKSWAGEN LT 28-46 II Platforma / podwozie (2DC, 2DF, 2DG, 2DL, 2DM):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
60.00 zł
41.58 zł
 Kup
Status produktu: Normalny
nr EAN 4047024934481
cena brutto:
62.00 zł
 Kup
Status produktu: Normalny
nr EAN 4047024934481
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z rurą wlotową
Ilość podłączonych styków 5
nr EAN 5012759523308
cena brutto:
100.00 zł
 Kup
Ilość podłączonych styków 4
nr EAN 5012759514566
Ilość połączeń 4
nr EAN 8053379061228
Ilość połączeń 4
nr EAN 8053379923588
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez elementów przyłączeniowych
Ciśnienie od [kPa] 11
ciśnienie do [kPa] 254
Napięcie wyjściowe od [V] 0,25
Napięcie wyjściowe do [V] 4,75
nr EAN 8012510013311
Status produktu: Normalny
nr EAN 8012510025215
Ilość połączeń 4
Ciężar [kg] 0,026
dla numeru OE 03G 906 051 D
nr EAN 4054224060230
cena brutto:
139.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 4
Sposób montażu przykręcany
nr EAN 4082300306903
cena brutto:
80.00 zł
 Kup
Ilość połączeń 4
nr EAN 4082300619881
Sposób montażu przykręcany
Ilość połączeń 5
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 70
nr EAN 4082300714180
Gwarancja 5 lata gwarancji
nr EAN 4044079389754
Status produktu: Normalny
nr EAN 4044079089753
Tryb pracy elektryczny
nr EAN 8001063508221
cena brutto:
41.00 zł
 Kup
Sposób montażu przykręcany
nr EAN 5907558580686
Status produktu: Normalny
nr EAN 5907558566956
Status produktu: Normalny
nr EAN 5907558572704
cena brutto:
69.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 4
Kształt obudowy wtyczki Wersja D
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
Ciśnienie od [kPa] 20
ciśnienie do [kPa] 254
Jakość EQUIVALENT
Napięcie robocze [V] 12
Rozmiar klucza 19
Ilość biegunów 1
nr EAN 4040074293911
Rodzaj korpusu bez obudowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza
nr EAN 4010326916097
Zakres pomiarowy od [kPa] 20,0
Zakres pomiarowy do [kPa] 254,0
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
nr EAN 4010326917421
Dolot - Ø [mm] 69,5
Wylot - Ø [mm] 70
Długość [mm] 117
Rodzaj korpusu z obudową
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza
nr EAN 4010326959919
Tryb pracy elektryczny
Napięcie [V] 12
Techniczny numer informacyjny PI 0035
nr EAN 4028977714993
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,07
Tryb pracy elektryczny
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,04
Tryb pracy elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez cięgna
Ilość biegunów 4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Ciężar [kg] 0,04359
nr EAN 4046001343711
Wyświetlanie od 1 do 27 (z 27 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
sonda

Sonda lambda


Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.

W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.