02.05 infolinia nieczynna
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Rover » zawieszenie i amortyzacja Rover 75 I Tourer (RJ) » system poziomowania Rover 75 I Tourer (RJ)

system poziomowania do ROVER 75 I Tourer (RJ)

wybierz typ samochodu ROVER 75 I Tourer (RJ):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Lokalizacja w aucieOś przednia, z prawej
Rodzaj resorowaniaDla pojazdów z zawieszeniem pneumatycznym
Artykuł oraz informacja uzupełniającaZ łącznikiem
Ilość biegunów4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Z drążkiem sprzęgającym
Kształt obudowy wtyczkiKształt D
StanFabrycznie nowy
cena brutto:
90.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 8052553020464
cena brutto:
96.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez sprężyny talerzowej
nr EAN 5902473058005
cena brutto:
84.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
nr EAN 5902473059842
cena brutto:
62.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Numer seryjny 4000018
Typ amortyzatora amortyzator podtrzymujący sprężynę
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 5901159231244
cena brutto:
85.01 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Numer seryjny 4010028
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
nr EAN 5901159231213
Strona zabudowy Oś tylna
Typ amortyzatora Moduł tłumienia
Sposób mocowania amortyzatora górna obejma
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Projekt resora Poduszka powietrzna
Rodzaj resorowania dla pojazdów z zawieszeniem pneumatycznym
nr EAN 8050947029871
Strona zabudowy Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 5900427326019
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 5900427326026
Wyświetlanie od 1 do 9 (z 9 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
inne części z kategorii system poziomowania pasujące do ROVER 75 I Tourer (RJ)
system poziomowania

System poziomowania zawieszenia 


Hydraulika zawieszenia jest elementem, który stanowi połączenie nadwozia pojazdu z jego kołami. Ma to wpływ na płynność i komfort jazdy. Na precyzję prowadzenia samochodu i tym samym bezpieczeństwo na drodze wpływ ma wielkość i rozmieszczenie ładunku. Duży bagaż w bagażniku w starszych autach powoduje, że „osiada” on na tylnych kołach, co przekłada się na problemy z płynną i niczym niezakłóconą jazdą. W nowych modelach stosuje się system poziomowania zawieszenia, który automatycznie ustawia karoserię w poziomie, a nadwozie utrzymuje na stałej wysokości. 

System poziomowania w zawieszenia pneumatycznych i hydropneumatycznych 


System poziomowania zawieszenia jest charakterystyczny dla nowych pojazdów, posiadających zawieszenie pneumatyczne i hydropneumatyczne. W obu przypadkach głównym celem zmian w konstrukcji samochodów była poprawa ich parametrów trakcyjnych. W zawieszeniu pneumatycznym jest stały prześwit samochodu, dzięki temu łatwiej kierowcy przewidzieć zachowanie pojazdu. Znalazło to swoje zastosowanie szczególnie w autach typu kombi, które miały wcześniej tendencję do osiadania na tylnych kołach. Zastosowany system poziomowania zawieszenia pozwolił wyeliminować ten problem. Co więcej,  okazało się to bardzo przydatne w samochodach terenowych, a obecnie stosuje się też w typowych autach miejskich i popularnych SUV-ach.

Hydraulika zawieszenia – wymiana amortyzatorów 


W tego typu pojazdach jednym z newralgicznych elementów jest amortyzator. Ze względu na duże obciążenie oraz ciężką pracę, jaką muszą wykonać, są narażone na częste awarie. Amortyzator odpowiada za kontakt kół z podłożem w możliwie jak najdłuższym czasie, niezależni od okoliczności. Jego wymiana jest konieczna, jeżeli nadwozie zbyt dynamicznie i wyjątkowo odczuwalnie „buja się”, auto osiada na tylnych kołach, a także podczas hamowania często aktywuje się system ABS.