Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Audi » silnik Audi A6 Allroad C6 (4FH) » głowica i części Audi A6 Allroad C6 (4FH) » uszczelka głowicy Audi A6 Allroad C6 (4FH)

uszczelka głowicy do AUDI A6 Allroad C6 (4FH)

wybierz typ samochodu AUDI A6 Allroad C6 (4FH):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Średnica [mm] 86
Ilość wycięć/otworów 1
Grubość [mm] 1,30
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,47
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 0,604
Szerokość [mm] 145
Długość [mm] 430
nr EAN 8427769553615
Średnica [mm] 86
Ilość wycięć/otworów 2
Grubość [mm] 1,35
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,605
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 0,654
Szerokość [mm] 145
Długość [mm] 430
nr EAN 8427769553639
Średnica [mm] 86
Ilość wycięć/otworów 3
Grubość [mm] 1,40
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,655
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 0,704
Szerokość [mm] 145
Długość [mm] 430
nr EAN 8427769553653
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelki głowicy cylindra
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem trzonków zaworów
Tylko w połączeniu z 81024700
Masa [g] 97,373
nr EAN 8427769553066
Materiał Metal
Grubość [mm] 1,30
Ilość otworów 1
Średnica [mm] 86
Ciężar [kg] 0,330
nr EAN 3358964150383
Materiał Metal
Grubość [mm] 1,35
Ilość wycięć/otworów 2
Średnica [mm] 86
Ciężar [kg] 0,400
nr EAN 3358964150390
Materiał Metal
Grubość [mm] 1,40
Ilość wycięć/otworów 3
Średnica [mm] 86
Ciężar [kg] 0,370
nr EAN 3358964150406
Materiał Metal
Grubość [mm] 1,45
Ilość wycięć/otworów 4
Średnica [mm] 86
Ciężar [kg] 0,370
nr EAN 3358964150413
Materiał Metal
Grubość [mm] 1,50
Ilość wycięć/otworów 5
Średnica [mm] 86
Ciężar [kg] 0,400
nr EAN 3358964150420
Materiał Metal
Grubość [mm] 1,25
Ilość otworów 1
nr EAN 3358964150574
Materiał Metal
Grubość [mm] 1,40
Ilość otworów 4
Średnica [mm] 86
Ciężar [kg] 0,370
nr EAN 3358964150604
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelki głowicy cylindra
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z wałkiem rozrządu z pierścieniami uszczelniającymi
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem trzonków zaworów
Ciężar [kg] 0,230
nr EAN 3358964184470
Grubość [mm] 1,30
Ilość wycięć/otworów 1
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,47
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 0,605
Średnica [mm] 86
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) 267.550
nr EAN 4041248143612
Grubość [mm] 1,35
Ilość wycięć/otworów 2
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,605
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 0,655
Średnica [mm] 86
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) 267.550
nr EAN 4041248143476
Grubość [mm] 1,40
Ilość wycięć/otworów 3
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,655
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 0,705
Średnica [mm] 86
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) 267.550
nr EAN 4041248143483
Grubość [mm] 1,45
Ilość wycięć/otworów 4
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,705
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 0,755
Średnica [mm] 86
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) 267.550
nr EAN 4041248143490
Grubość [mm] 1,50
Ilość wycięć/otworów 5
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,755
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 0,83
Średnica [mm] 86
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) 267.550
nr EAN 4041248143506
Grubość [mm] 1,55
Ilość wycięć/otworów 1,2
Średnica [mm] 86
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) 267.550
nr EAN 4041248169483
Grubość [mm] 1,60
Ilość wycięć/otworów 1,3
Średnica [mm] 86
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) 267.550
nr EAN 4041248169490
Grubość [mm] 1,65
Ilość wycięć/otworów 1,4
Średnica [mm] 86
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) 267.550
nr EAN 4041248169612
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem trzonków zaworów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelki głowicy cylindra
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) 267.550
nr EAN 4041248162538
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem trzonków zaworów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelki głowicy cylindra
nr EAN 4026634305232
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 1,3
Średnica [mm] 86
Ilość otworów 1
Tylko w połączeniu z 14-35774-01
nr EAN 4026634329146
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 1,35
Średnica [mm] 86
Ilość otworów 2
Tylko w połączeniu z 14-35774-01
nr EAN 4026634329153
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 1,4
Średnica [mm] 86
Ilość otworów 3
Tylko w połączeniu z 14-35774-01
nr EAN 4026634329160
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 1,45
Średnica [mm] 86
Ilość otworów 4
Tylko w połączeniu z 14-35774-01
nr EAN 4026634329177
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 1,5
Średnica [mm] 86
Ilość otworów 5
Tylko w połączeniu z 14-35774-01
nr EAN 4026634329184
Wyświetlanie od 1 do 27 (z 27 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
uszczelka głowicy

Uszczelka pod głowicę


W silniku jest wiele uszczelek jedną z nich, jest uszczelka głowicy. Szczelność silnika jest bardzo ważna w silnikach benzynowych, jak i diesla. Jest to element, którego zadaniem jest uszczelnienie połączenia bloku silnika z głowicą. Między tym połączeniem w kanałach przepływa olej i ciecz chłodząca. Płyny te nie mogą zostać zmieszane, a jest to możliwe dzięki uszczelce. Aby uszczelka podgłowicowa działała prawidłowo powinna być odporna na bardzo wysoką temperaturę silnika, oraz duże ciśnienie wynikające z pracy silnika. Warunki, w których znajduje się uszczelka pod głowicą, często powodują utratę jej właściwości uszczelniających. Uszczelka ma wiele otworów: największe są na cylindry, mniejsze to kanały cieczy chłodzącej i olejowe, a najmniejsze są na śruby mocujące głowicę. W pobliżu cylindrów jest ona wykonana ze stali, ze względu na wysokie ciśnienie, reszta jest wykonana z tworzywa kompozytowego i tworzywa sztucznego. Materiał powinien idealnie przylegać, nie przyklejać się. Ważne jest, aby uszczelka nie zmniejszała swojej objętości z czasem, ponieważ wtedy należałoby dokręcać, co jakiś czas śruby głowicy. Jest to część bezobsługowa, powinna wytrzymać przez cały okres działania silnika.

Często jednak można się spotkać z awarią tej niepozornej części. Częstymi możliwościami uszkodzenia uszczelki jest przegrzewanie silnika przez stosowanie słabej jakości cieczy chłodzącej. Zbyt wysokie ciśnienie zapłonu spowodowane złym ustawieniem zapłonu. Błędy podczas wymiany uszczelki głowicy (dokręcanie śrub powinno przebiegać od środka w odpowiedni sposób). W niektórych jednostkach napędowych może wystąpić fabryczna wada powodująca częste uszkodzenie uszczelki pod głowicą. Najłatwiej sprawdzić stan uszczelki przez odkręcenie wlewu oleju do silnika. Gdy pod korkiem znajduje się biała substancja, oznacza to usterkę izolacji. Innymi objawami uszkodzenia tej części jest wyciek oleju, spadek ciśnienia oleju, gęste kłęby dymu z wydechu, itd.