Szerokość [mm] | 13,0 |
Długość [mm] | 1000,0 |
nr EAN | 8021787513660 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy 13A1000C DAYCO
BMW | 11231315353 | |
FORD | 1646286 | |
FORD | 3815689 | |
FORD | V87VB6C301BA | |
ISUZU | 8941417200 | |
ISUZU | 8944781731 | |
MAZDA | 060518381 | |
MAZDA | F2J418381 | |
MAZDA | FE4618381 | |
MAZDA | JF0115908 | |
MAZDA | JF01159089B | |
MERCEDES-BENZ | 0019972692 | |
MERCEDES-BENZ | 0029971992 | |
MERCEDES-BENZ | 0059976892 | |
MERCEDES-BENZ | A0059976892 | |
MITSUBISHI | MD063845 | |
MITSUBISHI | MD070584 | |
MITSUBISHI | MD071350 | |
MITSUBISHI | MD083704 | |
MITSUBISHI | MD095193 | |
MITSUBISHI | MD100349 | |
MITSUBISHI | MD316009 | |
NISSAN | 0197810994 | |
NISSAN | 1172017S00 | |
NISSAN | 1172017S10 | |
NISSAN | 11720V0705 | |
NISSAN | 11720V0706 | |
NISSAN | 11720V0707 | |
NISSAN | 11720V0708 | |
NISSAN | 1195011M03 | |
NISSAN | 1195011M10 | |
NISSAN | 21066R8300 | |
PORSCHE | 99919228650 | |
ROVER | 611612 | |
ROVER | GFB303 | |
TALBOT | 1214507 | |
TALBOT | 1228192 | |
TOYOTA | 9091602133 | |
TOYOTA | 9091602169 | |
TOYOTA | 9091602183 | |
TOYOTA | 9091602315 | |
TOYOTA | 9091602381 | |
TOYOTA | 9091602385 | |
TOYOTA | 9933200985 | |
TOYOTA | 9933210980 | |
TOYOTA | 9933211000 | |
VAUXHALL | 97119226 | |
VOLVO | 3208961 | |
HYUNDAI | 5718143100 | |
VAG | 035145271F | |
VAG | 035260849C | |
LAND ROVER | 611612 | |
LAND ROVER | 614670 |
Zastosowanie Pasek klinowy 13A1000C DAYCO w samochodach:
Opinie Klientów o Pasek klinowy 13A1000C DAYCO:
Paski klinowe są ważnym elementem układu napędowego samochodu i odpowiadają za przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Są one również nazywane paskami rozrządu lub paskami zębatymi.
Paski klinowe są wykonane z wysokiej jakości materiałów, takich jak guma lub kevlar, i są zaprojektowane tak, aby były trwałe i odporne na ścieranie. Są one również odporne na działanie oleju i innych płynów, co jest szczególnie ważne w przypadku samochodów z silnikami z zapłonem samoczynnym.
Głównym zadaniem pasków klinowych jest przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Są one zazwyczaj umieszczane na wałku rozrządu i przenoszą siłę na wał korbowy, który napędza koła samochodu. Paski klinowe są również często stosowane do przenoszenia siły napędowej z silnika na sprężarkę klimatyzacji, pompę wody i inne elementy układu napędowego.
Paski klinowe są bardzo ważnym elementem samochodu i ich prawidłowe działanie jest kluczowe dla bezpieczeństwa i niezawodności pojazdu. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać stan pasków klinowych i wymieniać je, gdy są zużyte lub uszkodzone. W przeciwnym razie mogą one ulec przedwczesnemu zużyciu lub pęknięciu, co może prowadzić do poważnych awarii silnika.
Podsumowując, paski klinowe są ważnym elementem układu napędowego samochodu i odpowiadają za przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Ważne jest, aby regularnie sprawdzać ich stan i wymieniać je, gdy są zużyte lub uszkodzone.