Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 28-6520 elstock

Alternator 28-6520 ELSTOCK

28-6520 Alternator ELSTOCK
elstock 28-6520
1,074.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

28-6520

producent:

ELSTOCK

Prąd ładowania alternatora [A] 180
Wykonanie sieci pokładowej dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V] 14
Koła pasowe z kołem pasowym wolnobieżnym
Ø koła pasowego [mm] 50
Ilość żeber 6
Zacisk M8 B+
ID wykonania wtyczki Com/Lin2 (Plug 238)
Ciężar netto [kg] 7,3
Otwór Ø 1 [mm] 8
Otwór Ø 2 [mm] 8
Grubość 1 [mm] 70
Parametr Only against oe
Specyfikacja Only against oe
Ograniczenia producenta Always Cross by OE
nr EAN 5704651432450

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 28-6520 ELSTOCK

Koszt kaucji: 146.07 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR DB SPRINTER 2.2D 13- REGENEROWANY

Alternator 28-6520 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Alternator 28-6520 producenta ELSTOCK

MERCEDES-BENZ

0009063622, 0009068802, 0131546802, A0009063622, A0009068802, A0131546802, A0131546802080

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0009063622
MERCEDES-BENZ      0009068802
MERCEDES-BENZ      0131546802
MERCEDES-BENZ      A0009063622
MERCEDES-BENZ      A0009068802
MERCEDES-BENZ      A0131546802
MERCEDES-BENZ      A0131546802080
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 28-6520 ELSTOCK w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów