Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Ford MONDEO I (GBP) 1.8 i 16V 4x4 (1993.02-1996.08) 115km » 51-0890 elstock
wybrany samochód: 
Ford Mondeo I (gbp) 1.8 I 16v 4x4 (1993.02-1996.08) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 51-0890 ELSTOCK

51-0890 Kompresor, klimatyzacja ELSTOCK
883.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

51-0890

producent:

ELSTOCK

Ograniczenia producentaDENSO 6SBU14A
Ø koła pasowego [mm]110
Liczba rowków6
Ilość oleju [ml]180
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniami
ID sprzęgłaELECTROMAGNETIC
Liczba otworów do mocowania4
Ciężar netto [kg]5,9
Rodzaj mocowaniaUchwyt widełek
nr EAN5704651674126

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 51-0890 ELSTOCK

Koszt kaucji: 263.84 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor klimatyzacji pasuje do: BMW 1 (F20), 1 (F21), 2 (F22, F87), 3 (E90), 3 (E91), 3 (E92), 3 (E93), 3 (F30, F80), 3 (F31), 3 GRAN TURISMO (F34), 5 (F10), 5 (F11) 1.6-2.0D 12.04-06.21
numery OEM:
BMW      64529215947
BMW      64529223694
BMW      64529223694-02
BMW      64529225703
BMW      64529225703-01
BMW      64529330829
BMW      64529330829-01
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 51-0890 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.