Napięcie [V] | 14 | |
Prąd ładowania alternatora [A] | 90 | |
ID wykonania wtyczki | B+DP | |
Ø koła pasowego [mm] | 49 | |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym | |
Liczba otworów do mocowania | 3 | |
Liczba rowków | 6 | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara | |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 84,5 | |
nr EAN | 8053379325856 |
Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 209358A ERA
MAZDA | LF1F-18300 | |
MAZDA | LF50-18300 | |
MAZDA | LF50-18300-A | |
MAZDA | LF50-18400 | |
MITSUBISHI | A003TG1391 | |
MITSUBISHI | A003TG1391A | |
MITSUBISHI | A003TG1391AM | |
MITSUBISHI | A3TG1391 | |
MITSUBISHI | A3TG1391A | |
MITSUBISHI | A3TG1391AM |
Zastosowanie Alternator 209358A ERA w samochodach:
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020