Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Audi TT (8J3) 2.0 TFSI quattro (2008.06-2010.06) 200km » 770041A era
wybrany samochód: 
Audi Tt (8j3) 2.0 Tfsi Quattro (2008.06-2010.06) 200km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa paliwa 770041A ERA

770041A Pompa paliwa ERA
140.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

770041A

producent:

ERA

Status produktu: Normalny
Ciśnienie [bar]3
Tryb pracyelektryczny
Ilość połączeń2
Wydatek [l/h]90
Ciężar [kg]0,855
Numer artykułu zalecanego dodatku775048
nr EAN8053379082049

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa 770041A ERA

numery OEM:
FORD      1094199
FORD      96VW 9H307 BB
FORD      96VW 9H307 CB
FORD      YM21 9H307 CA
FORD      YM21 9H307 DA
VOLKSWAGEN      1J0 919 051 B
VOLKSWAGEN      1J0 919 051 C
VOLKSWAGEN      1J0 919 051 H
VOLKSWAGEN      1J0 919 051 J
VOLKSWAGEN      1J0 919 051 K
VOLKSWAGEN      1J0 919 087 C
VOLKSWAGEN      1J0 919 087 D
VOLKSWAGEN      1J0 919 087 H
VOLKSWAGEN      1J0 919 087 J
VOLKSWAGEN      6X0 919 051 C
VOLKSWAGEN      6X0 919 056
VOLKSWAGEN      6X0 919 056 E
VOLKSWAGEN      6X0 919 056 G
VOLKSWAGEN      6X0 919 087 B
VOLKSWAGEN      7M0 919 051 H
VOLKSWAGEN      7M0 919 051 J
VOLKSWAGEN      7M0 919 087 B
VOLKSWAGEN      7M0 919 087 C
VOLKSWAGEN      7M3 919 051
VOLKSWAGEN      7M3 919 051 A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa paliwa 770041A ERA w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa paliwa 770041A ERA:

PIOTR, WARSZAWA
2023-05-30
 5/5
Pompa idealnie pasuje do Seata i ma odpowiednie ciśnienie
Kornel, Pogorzela
2024-02-18
 5/5
Pięknie pasowała do mojego Forda Mondeo 2000r

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.