Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 (GC10E1) (1983.02-1987.10) 95km » FCL695288 ferodo
wybrany samochód: 
Mazda 626 Ii Coupe (gc) 2.0 (gc10e1) (1983.02-1987.10) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca, PREMIER FCL695288 FERODO

FCL695288 Zacisk hamulca, PREMIER FERODO
200.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

FCL695288

producent:

FERODO

Status produktu: Normalny
Ciężar [kg]3,95
Typ tarczy hamulcowejwentylowany
Liczba cylindrów1
Typ zacisku hamulcaZacisk pływający
MateriałStal
System hamulcowyMAZDA
Rodzaj połączeniaPudełko
Rozstaw śrub mocujących [mm]160
Długość opakowania [cm]19,5
Szerokość opakowania [cm]16
Wysokość opakowania [cm]12,5
Ciężar netto [kg]3,8
nr EAN4060426250492

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, PREMIER FCL695288 FERODO

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód L (fabrycznie regenerowany) pasuje do: MAZDA 6 1.8-2.5 08.07-07.13
numery OEM:
MAZDA      GS1D-33-71X
MAZDA      GSZD-33-99Z
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca, PREMIER FCL695288 FERODO w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Informacje o producencie tarcz i klocków hamulcowych Ferrodo


Ferodo to firma produkująca części samochodowe, w szczególności klocki hamulcowe. Założona została w 1897 roku przez Herberta Frodshama. Obecnie ma fabryki na całym świecie, m.in. w Polsce, Hiszpanii, Chinach, Brazylii i Stanach Zjednoczonych.