Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Audi A8 D4 (4H2, 4H8, 4HC, 4HL) 2.0 TFSI quattro (2016.09-2018.01) 252km » BL1833A2 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Audi A8 D4 (4h2, 4h8, 4hc, 4hl) 2.0 Tfsi Quattro (2016.09-2018.01) 252km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Klocki hamulcowe - komplet BL1833A2 FTE automotive GmbH

BL1833A2 Klocki hamulcowe - komplet FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

23832, 23833, 23844, D1361-8470

numer części:

BL1833A2

Status produktu: Normalny
Szerokość [mm]154,9
Wysokość [mm]69,8
Grubość [mm]20,4
Wersja osiFront
Techniczny numer informacyjnyBL1833A2
System hamulcowyATE
Oznaczenie kontrolneE9 90R-01111/788
Styk ostrzegawczy o zużyciuze stykiem zużycia
Szerokość 2 [mm]156,1
Wysokość 2 [mm]76
Typ układu hamulcowegoHamulce tarczowe
nr EAN4028569425702

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet BL1833A2 FTE automotive GmbH

numery OEM:
OPEL      1605080
OPEL      1605099
OPEL      1605252
OPEL      1605264
OPEL      1605456
OPEL      1605992
OPEL      1605996
OPEL      1605997
OPEL      1605998
OPEL      93176115
OPEL      93181189
OPEL      93186713
OPEL      95516194
VAUXHALL      93176429
VAUXHALL      93179707
VAUXHALL      93179708
VAUXHALL      93181189
VAUXHALL      93186713
VAUXHALL      95516194
CHEVROLET      93181189
CHEVROLET      93186713

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet BL1833A2 FTE automotive GmbH w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet BL1833A2 FTE automotive GmbH:

kamil, Opole
2020-04-03
 5/5
BL2613B1 fte sprawuje się dobrze. Zobaczymy jak pojeździmy na tym dłużej
Adam, Bełchatów
2022-01-25
 5/5
zawsze bylem zadowolony z tych klocków

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.