Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » zestaw paska wielorowkowego Mitsubishi LANCER V (CB_A, CD_A, CE_A) 1.6 16V 4WD (CD4A) (1992.06-1996.12) 113km » 529 0232 10 ina
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer V (cb_a, Cd_a, Ce_a) 1.6 16v 4wd (cd4a) (1992.06-1996.12) 113km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0232 10 INA

529 0232 10 Zestaw paska klinowego wielorowkowego INA

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

529 0232 10

producent:

INA

Status produktu: Normalny
Długość 1 [mm]1019
Ilość żeber6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaSprawdzić i razie potrzeby wymienić wolnobieg generatora
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającawymagane narzędzie specjalne do montażu
uwzględnić informację serwisową
Postępować zgodnie z instrukcją montażu
nr EAN4014870171834

skład zestawu:
532 0649 10 Rolka prowadząca pasek wieloklinowy
FB 6EPK1019 Pasek klinowy wielorowkowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0232 10 INA

Zestaw pasków wielorowkowych (z rolkami) pasuje do: FORD B-MAX, C-MAX II, FIESTA, FIESTA VI, FOCUS III, FOCUS III/HATCHBACK, GRAND C-MAX, KA+ III 1.2-1.6LPG 06.08-
numery OEM:
FORD      1141317
FORD      1143407
FORD      1253583
FORD      1365336
FORD      1450947
FORD      1465253
FORD      1555720
FORD      1557104
FORD      1684973
FORD      1692106
FORD      1699566
FORD      1802893
FORD      1829195
FORD      1830909
FORD      2110282
FORD      2S6E-6C301-CA
FORD      2S6E-6C301-DA
FORD      2S6E-6C301-DB
FORD      2S6E-6D314-AC
FORD      2S6E-6D314-AD
FORD      2S6E6C301CA
FORD      2S6E6C301DA
FORD      2S6E6C301DB
FORD      2S6E6D314AC
FORD      2S6E6D314AD
FORD      5M5Q 868O AC
FORD      5M5Q-19A21-6DC
FORD      5M5Q-6C344-AA
FORD      5M5Q19A216DC
FORD      5M5Q6C344AA
FORD      5M5Q868OAC
FORD      8V2Q-6C301-AA
FORD      8V2Q-6D314-AA
FORD      8V2Q-6D314-AB
FORD      8V2Q6C301AA
FORD      8V2Q6D314AA
FORD      8V2Q6D314AB
FORD      AM5Q-6C301-AB
FORD      AM5Q-6C301-FA
FORD      AM5Q-6D314-BA
FORD      AM5Q6C301AB
FORD      AM5Q6C301FA
FORD      AM5Q6D314BA
FORD      EV2Q-6D314-AA
FORD      EV2Q6D314AA
FORD      ME8V2Q6D361AA
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0232 10 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0232 10 INA:

Patryk, Gliwice
2022-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Stopnica
2023-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Chorzów
2024-12-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Mieielc
2024-03-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu 529 0232 10zobacz instrukcję montażu 529 0232 10

Zestaw paska wielorowkowego


Zestaw paska służy do przenoszenia napędu z silnika na różne pomocnicze podzespoły, bez których jazda pojazdem byłaby utrudniona lub niemożliwa. Mowa tu choćby o alternatorze, pompie wody, pompie wspomagania kierownicy, układowi klimatyzacji itp. W skład takiego zestawu wchodzą najczęściej: koła pasowe, napinacz, rolki napinające, pasek i mocowania.

Elementy te są niezwykle ważne, konieczna jest więc regularna kontrola stanu poszczególnych podzespołów układu. Warto zwracać uwagę na ślady korozji pojawiające się w obrębie kół pasowych. Pojawiają się one zwykle, gdy auto było długotrwale użytkowane w warunkach wysokiej wilgotności. Kolejnym niepokojącym zjawiskiem jest uszkodzenie mechaniczne paska i jego łuszczenie się. Powodem tego może być niewłaściwy montaż, usterka objawia się poprzez piski i odgłosy klikania, co może świadczyć też o utracie napięcia paska. Zdarza się to wskutek naturalnego zużycia, zwłaszcza gdy zestaw paska wielorowkowego musiał pracować w wyjątkowo trudnych warunkach.

Zaniedbanie konieczności wymiany elementów zestawu może doprowadzić do zużycia lub pęknięcia rolek. Świadczy o tym dym wydobywający się z silnika oraz bardzo często również blokowanie się niektórych części.

Zerwanie paska w efekcie unieruchomi samochód. Dochodzi do niego wskutek np. dostania się w jego obręb ciał obcych, które mogą spowodować zablokowanie rolek.