Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 1.6 LPG (2009.08-2012.11) 102km » KTP-307 japanparts
wybrany samochód: 
Skoda Octavia Ii Combi (1z5) 1.6 Lpg (2009.08-2012.11) 102km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw ochrony przeciwpyłowej amortyzatora KTP-307 JAPANPARTS

KTP-307 Zestaw ochrony przeciwpyłowej amortyzatora JAPANPARTS

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

KTP-307

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
nr EAN8052553602400

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw ochrony przeciwpyłowej amortyzatora KTP-307 JAPANPARTS

OSŁONY AMOR Z ODBOJEM JAPANPARTS KTP-307
numery OEM:
FORD      1223834
FORD      1305329
MAZDA      BBM234111
MAZDA      BP4K340A5B
VOLVO      30666135
VOLVO      30666842
VOLVO      30683203
VOLVO      30794011
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw ochrony przeciwpyłowej amortyzatora KTP-307 JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw ochrony przeciwpyłowej amortyzatora KTP-307 JAPANPARTS:

2023-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-20
 5/5
Sprzedawca potwierdził mi wybór części KB-A20 według podanego numeru nadwozia, dziękuję

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.