Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Citroën NEMO Furgon/minivan (AA_) 1.4 HDi (2008.02-???) 68km » PF-355 japanparts
wybrany samochód: 
Citroën Nemo Furgon/minivan (aa_) 1.4 Hdi (2008.02-???) 68km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PF-355 JAPANPARTS

PF-355 Pompa hamulcowa JAPANPARTS
japanparts PF-355
Pompa hamulcowa PF-355
PF-355
374.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

PF-355

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Otwór Ø 1 [mm]22
Gwint wewnętrzny [mm]11
Ilość otworów gwintowanych2
Rozstaw śrub mocujących [mm]91
nr EAN8052553074054

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PF-355 JAPANPARTS

POMPA HAM JAPANPARTS PF-355
numery OEM:
MAZDA      CCY94340Z
MAZDA      CCY94340ZA
MAZDA      CGY54340Z
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hamulcowa PF-355 JAPANPARTS w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.