Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr paliwa » B34026PR jc premium

Filtr paliwa B34026PR JC PREMIUM

B34026PR Filtr paliwa JC PREMIUM
jc premium B34026PR
Filtr paliwa B34026PR
B34026PR
jc premium B34026PR Filtr paliwa
Filtr paliwa B34026PR jc premium
24.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

B34026PR

producent:

JC PREMIUM

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr paliwa B34026PR JC PREMIUM

Filtr paliwa pasuje do: ACURA RL, RSX, HONDA ACCORD IV, ACCORD V, ACCORD VII, CAPA, CITY III, CITY IV, CIVIC VI, CIVIC VII, CR-V I, CR-V II, CRX III, HR-V, INTEGRA, LEGEND III, LOGO 1.3-4.0 10.82-

Filtr paliwa B34026PR ma zastosowanie do modeli samochodów

ROVER

75, 45 I, 25 I, 75 I Tourer, STREETWISE, CITYROVER, 25 COMMERCE

HONDA

CIVIC VI Aerodeck, S2000, HR-V, LOGO, ACCORD VI Hatchback, INSIGHT, CIVIC VII Hatchback

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE Filtr paliwa B34026PR producenta JC PREMIUM

HONDA

16010S01A01, 16010S01A30, 16010S01A31, 16010S01A32, 16010ST5931, 16010ST5932, 16010ST5933

numery OEM:
FORD      1219777
HONDA      16010S01A01
HONDA      16010S01A30
HONDA      16010S01A31
HONDA      16010S01A32
HONDA      16010ST5931
HONDA      16010ST5932
HONDA      16010ST5933
TOYOTA      2330011150
TOYOTA      2330011190
TOYOTA      2330019265
TOYOTA      2330019385
TOYOTA      2330019415
TOYOTA      2330019475
VAUXHALL      25176324
AC      ADH22329
AC      ADH22331
AC      FS93
AC      GF735

Zastosowanie Filtr paliwa B34026PR JC PREMIUM w samochodach:

Filtr paliwa jest elementem układu zasilania paliwowego silnika który odpowiada za oczyszczanie paliwa wszelkich zanieczyszczeń. Funkcja ta jest dosyć istotna ze względu na bezpieczeństwo silnika i jego zabezpieczenie przed przedwczesnym zużyciem.

Twarde drobiny dostające się na przykład podczas tankowania samochodu, podawane są do silnika przez pompę paliwową i mogą powodować zużycie gładzi cylindrowej i narażenie użytkownika na kosztowną naprawę silnika. Ponadto filtry paliwa w układach zasilania silników diesla zatrzymują ciężkie frakcje oleju napędowego lub parafiny, dlatego tak ważne jest regularne zmienianie filtra paliwa w samochodach z zapłonem samoczynnym.  


Odpowiednio dobrany filtr redukuje stałe zanieczyszczenia (cząstki metali, piasek, rdza, iły), wodę przedostającą się w formie pary wodnej oraz cząsteczki żywiczne (wynik utleniania się oleju napędowego). Filtr chroni delikatne części układu zasilania silnika.

Niewłaściwa filtracja lub jej brak obniża płynność i osiągi silnika oraz zakłóca działanie układu rozruchowego. Cykliczna wymiana pozwoli uchronić pojazd przed negatywnymi skutkami dostawania się do silnika niepożądanych elementów.

Filtry paliwa często produkowane są z blachy odpornej na korozję i mechaniczne uszkodzenia. Odpływowy gwint powinien być wykonany starannie, wówczas ułatwia montaż filtra, a wzmocnienia zwiększają odporność rdzenia na siły ściskające.

Wybierając filtr, należy zwrócić uwagę na szczelność (niewłaściwa lub jej brak może spowodować wyciek paliwa i zwiększyć ryzyko pożaru), papier absorpcyjny (powinien mieć właściwą przepuszczalność) i śrubę odwadniacza (materiał nie może być zbyt kruchy).