Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Platforma / podwozie (B906) 311 CDI 4x4 (906.131, 906.133, 906.135, 906.231, 906.233... (2008.02-2009.12) 109km » F600801 kamoka
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 3,5-t Platforma / Podwozie (b906) 311 Cdi 4x4 (906.131, 906.133, 906.135, 906.231, 906.233... (2008.02-2009.12) 109km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA F600801 KAMOKA

F600801 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA KAMOKA
kamoka F600801
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA F600801
F600801
59.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

F600801

producent:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez uszczelnienia
Jednostka ilościSztuka
nr EAN5901779810867

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA F600801 KAMOKA

numery OEM:
BMW      24 11 7 572 618
BMW      24 11 7 581 604
BMW      24 11 7 593 565
BMW      24117572617

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA F600801 KAMOKA w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.