Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » koło pasowe Bmw Z4 Roadster (E85) 2.0 i (2005.03-2009.02) 150km » RW047 kamoka
wybrany samochód: 
Bmw Z4 Roadster (e85) 2.0 I (2005.03-2009.02) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

KOŁO PASOWE WAŁU KORBOWEGO HYUNDAI GRAND SANTA RW047 KAMOKA

RW047 KOŁO PASOWE WAŁU KORBOWEGO HYUNDAI GRAND SANTA KAMOKA
kamoka RW047
KOŁO PASOWE WAŁU KORBOWEGO HYUNDAI GRAND SANTA RW047
RW047
258.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RW047

producent:

KAMOKA

Szerokość [mm] 60
Średnica zewnętrzna [mm] 172

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie KOŁO PASOWE WAŁU KORBOWEGO HYUNDAI GRAND SANTA RW047 KAMOKA

numery OEM:
HYUNDAI      23124-2F000
HYUNDAI      23124-2F010
HYUNDAI      23124-2F600
HYUNDAI      23124-2F601
HYUNDAI      23124-2F602
KIA      23124-2F000
KIA      23124-2F010
KIA      23124-2F100
KIA      23124-2F600
KIA      23124-2F601
KIA      23124-2F602
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie KOŁO PASOWE WAŁU KORBOWEGO HYUNDAI GRAND SANTA RW047 KAMOKA w samochodach:

Koło pasowe wału korbowego


Zadaniem tego elementu jest przeniesienie siły napędowej z wału ma pasek wielorowkowy lub klinowy. Dzięki temu możliwa jest praca ważnych podzespołów silnika, takich jak układ wspomagania, klimatyzacji, ładowania, pompa wody i inne.

Zmieniające się siły (przyspieszanie i spowalnianie), generują wibracje i naprężenia skrętne. Wał niejako zmienia się w oscylator harmoniczny. Nałożone siły obciążają wał korbowy i sąsiadujące elementy. Istnieje potrzeba stłumienia tych drgań. Zaniechanie tego doprowadziłoby do uszkodzenia, a nawet pęknięcia wału. Aby temu zapobiec, zdecydowano się na dodanie masy do wału korbowego.

Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu jest zastosowanie koła pasowego z przeciwwagą.

Jeśli pojawią się pierwsze oznaki usterki, mogą być one zapowiedzią poważniejszych uszkodzeń. Do objawów należą: nieprawidłowa praca rozrządu, wibracje silnika, niepoprawna praca na biegu jałowym, zaobserwowanie zużytych krawędzi paska, awaria pompy sterującej lub alternatora, słyszalny dźwięk przypominający pisk, poluzowanie połączenia wpustowego, nadmierny ruch napinacza paska wielorowkowego.

W efekcie doprowadzić to może do tak katastrofalnych uszkodzeń, jak zniszczenie skrzyni biegów lub oderwanie fragmentu korby wału.