Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi E-TRON GT sedan (F83, F8P) RS performance quattro (2024-???) 925km » 77.2528 lauber
wybrany samochód: 
Audi E-tron Gt Sedan (f83, F8p) Rs Performance Quattro (2024-???) 925km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.2528 LAUBER

190.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.2528

producent:

LAUBER

System hamulcowyBREMBO
Grubość tarczy hamulcowej [mm]24
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]300
Lokalizacja w aucieOś przednia, z lewej strony
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica tłoka cylindra46
Średnica tłoka cylindra52
Średnica tłoka [mm]46
Średnica tłoka 2 [mm]52
EAN5901321082575
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.2528 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód L (fabrycznie regenerowany) pasuje do: CITROEN JUMPER I, FIAT DUCATO, PEUGEOT BOXER 2.0-2.8D 02.94-
numery OEM:
CITROËN      16 073 782 80
CITROËN      4401 F0
CITROËN      4401 G6
CITROËN      4401 N2
FIAT      735289107
FIAT      735361982
FIAT      77 364 461
PEUGEOT      4401 F0
PEUGEOT      4401 G6
PEUGEOT      4401 N2
GREAT WALL      FI6169

Zastosowanie Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.2528 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu