Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Renault TWINGO I (C06_) 1.2 (C066, C068) (1996.05-2007.06) 58km » ACP01016 lucas electrical
wybrany samochód: 
Renault Twingo I (c06_) 1.2 (c066, C068) (1996.05-2007.06) 58km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja ACP01016 LUCAS ELECTRICAL

ACP01016 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
948.99 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

ACP01016

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Ograniczenia producenta:SANDEN PVX16
śr. koła pasowego [mm]:110
Liczba otworów do mocowania:3
Ilość żeber:6
Ilość oleju [ml]:120
Olej do sprężarki:PAG 46

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP01016 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 282.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
FORD      1684906
FORD      1722070
FORD      1928558
FORD      AM5N-19D629-AA
FORD      AM5N-19D629-AB
FORD      AM5N19D629AA
FORD      AM5N19D629AB
MAZDA      8V6N-19D629-AA
MAZDA      8V6N19D629AA
VOLVO      31291251
VOLVO      31291929
VOLVO      36000962
VOLVO      36001128
zamienniki:

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP01016 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.