Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Iveco TRAKKER II AT720T45 (2012-???) 450km » 063731925010 magneti marelli
wybrany samochód: 
Iveco Trakker Ii At720t45 (2012-???) 450km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 063731925010 MAGNETI MARELLI

063731925010 Alternator MAGNETI MARELLI
magneti marelli 063731925010
Alternator 063731925010
063731925010
magneti marelli 063731925010 Alternator
549.99 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

063377407010, 943319251010, MQA1925

numer części:

063731925010

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Napięcie [V]14
Prąd ładowania alternatora [A]105
Koła pasowez kołem pasowym
Ø koła pasowego [mm]48
nr EAN8050947027327

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 063731925010 MAGNETI MARELLI

Koszt kaucji: 36.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Alternator (14V, 105A, nowy z kaucją) pasuje do: FORD C-MAX, FOCUS C-MAX, FOCUS I, FOCUS II 1.4/1.6/1.6ALK 01.02-09.12
numery OEM:
FORD      1305962
FORD      1322573
FORD      1361259
FORD      1426014
FORD      1511220
FORD      1708472
FORD      1748637
FORD      3N1110300AA
FORD      3N1110300AB
FORD      3N1110300AC
FORD      3N1110300AD
FORD      3N1110300AE
FORD      3N1110300AF
FORD      3N1110300AG
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 063731925010 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator 063731925010 MAGNETI MARELLI:

Wojciech, KONECK
2021-01-27
 5/5
Gorąco Polecam Bardzo Szybka Dostawa Alternatora Jestem Bardzo Zadowolony z Obsługi 100%

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów