Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 063731953010 magneti marelli

Alternator 063731953010 MAGNETI MARELLI

063731953010 Alternator MAGNETI MARELLI
magneti marelli 063731953010
Alternator 063731953010
063731953010
magneti marelli 063731953010 Alternator
1,170.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

944390904010, MQA1953

numer części:

063731953010

producent:

MAGNETI MARELLI

Napięcie [V] 14
Prąd ładowania alternatora [A] 180
Koła pasowe z kołem pasowym wolnobieżnym
Ø koła pasowego [mm] 49
nr EAN 8001063828183

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 063731953010 MAGNETI MARELLI

Koszt kaucji: 36.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Alternator (14V, 180A, nowy z kaucją) pasuje do: BMW 1 (E81), 1 (E82), 1 (E87), 1 (E88), 3 (E90), 3 (E91), 3 (E92), 3 (E93), 5 (E60), 5 (E61), 6 (E63), 6 (E64), 7 (E65, E66, E67) 2.5/3.0 09.04-12.13

Alternator 063731953010 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

Numery OE Alternator 063731953010 producenta MAGNETI MARELLI

BMW

12317521178, 12317525376, 12317550968, 12317551256, 12317555926, 7521178, 7525376, 7550968, 7551256, 7555926

numery OEM:
BMW      12317521178
BMW      12317525376
BMW      12317550968
BMW      12317551256
BMW      12317555926
BMW      7521178
BMW      7525376
BMW      7550968
BMW      7551256
BMW      7555926
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 063731953010 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator 063731953010 MAGNETI MARELLI:

Wojciech, KONECK
2021-01-27
 5/5
Gorąco Polecam Bardzo Szybka Dostawa Alternatora Jestem Bardzo Zadowolony z Obsługi 100%

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów