Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Audi A4 B6 (8E2) 2.4 (2001.09-2004.12) 163km » 313011313180 magneti marelli
wybrany samochód: 
Audi A4 B6 (8e2) 2.4 (2001.09-2004.12) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Moduł pompy paliwa 313011313180 MAGNETI MARELLI

313011313180 Moduł pompy paliwa MAGNETI MARELLI
magneti marelli 313011313180
Moduł pompy paliwa 313011313180
313011313180
magneti marelli 313011313180 Moduł pompy paliwa
Moduł pompy paliwa 313011313180 magneti marelli
250.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 10.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MAM00180M

numer części:

313011313180

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Wydatek [l/h]115
Ciśnienie robocze [bar]3
nr EAN8050947023305

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Moduł pompy paliwa 313011313180 MAGNETI MARELLI

Elektryczna pompa paliwa (moduł) pasuje do: AUDI A3, TT, SEAT ALTEA XL, SKODA OCTAVIA II, SUPERB II, YETI, VW GOLF VI, GOLF VII 1.2-3.6 05.03-08.20
numery OEM:
AUDI      1K0919051BK
AUDI      1K0919051BM
AUDI      1K0919051CN
AUDI      1K0919051DE
SEAT      1K0919051BK
SEAT      1K0919051BM
SEAT      1K0919051CN
SEAT      1K0919051DE
SKODA      1K0919051BK
SKODA      1K0919051BM
SKODA      1K0919051CN
SKODA      1K0919051DE
VOLKSWAGEN      1K0919051BK
VOLKSWAGEN      1K0919051BM
VOLKSWAGEN      1K0919051CN
VOLKSWAGEN      1K0919051DE
VAG      1K0919051BK
VAG      1K0919051BM
VAG      1K0919051CN
VAG      1K0919051DE
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Moduł pompy paliwa 313011313180 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.