Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » 313011313183 magneti marelli

Moduł pompy paliwa 313011313183 MAGNETI MARELLI

313011313183 Moduł pompy paliwa MAGNETI MARELLI
magneti marelli 313011313183
Moduł pompy paliwa 313011313183
313011313183
270.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

519751409900, GA2012, MAM00183M

numer części:

313011313183

producent:

MAGNETI MARELLI

Wydatek [l/h] 90
Ciśnienie robocze [bar] 3
nr EAN 8050947023060

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Moduł pompy paliwa 313011313183 MAGNETI MARELLI

Elektryczna pompa paliwa (moduł) pasuje do: VOLVO 440, S40 I, S40 II, V40 1.6-2.0 09.88-12.12

Moduł pompy paliwa 313011313183 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE Moduł pompy paliwa 313011313183 producenta MAGNETI MARELLI

VOLVO

30630538, 30630593, 30858563, 30865670

numery OEM:
FORD      30865670
VOLVO      30630538
VOLVO      30630593
VOLVO      30858563
VOLVO      30865670
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Moduł pompy paliwa 313011313183 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.