Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Audi A6 C4 Avant (4A5) S6 Plus quattro (1996.04-1997.12) 326km » 943300991010 magneti marelli
wybrany samochód: 
Audi A6 C4 Avant (4a5) S6 Plus Quattro (1996.04-1997.12) 326km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 943300991010 MAGNETI MARELLI

943300991010 Alternator MAGNETI MARELLI
magneti marelli 943300991010
Alternator 943300991010
943300991010
magneti marelli 943300991010 Alternator
Alternator 943300991010 magneti marelli
390.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MARC99

numer części:

943300991010

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Napięcie [V]14
Prąd ładowania alternatora [A]55
nr EAN8001063642215

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 943300991010 MAGNETI MARELLI

Alternator (14V, 55A, odnowiony) pasuje do: LANCIA GAMMA, OPEL ASCONA B, ASCONA C, COMBO/MINIVAN, CORSA A, CORSA A TR, CORSA A/HATCHBACK, KADETT C, KADETT C CITY, KADETT D 1.0-2.5 09.72-10.01
numery OEM:
BEDFORD      3472224
BEDFORD      3493739
OPEL      1204007
OPEL      1204015
OPEL      1204069
OPEL      1204116
OPEL      1204132
OPEL      1204133
OPEL      1204149
OPEL      1204153
OPEL      1204175
OPEL      1204191
OPEL      1204221
OPEL      1204314
OPEL      1204336
OPEL      1204343
VAUXHALL      3472224
VAUXHALL      3493304
VAUXHALL      3493714
VAUXHALL      3493739
VAUXHALL      90042325
VAUXHALL      90042327
VAUXHALL      90348697
VAUXHALL      R1030034

Zastosowanie Alternator 943300991010 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator 943300991010 MAGNETI MARELLI:

2021-01-27
 5/5
Gorąco Polecam Bardzo Szybka Dostawa Alternatora Jestem Bardzo Zadowolony z Obsługi 100%

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów