Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Volkswagen PASSAT B5 Variant (3B5) 2.3 VR5 Syncro/4motion (1997.10-2000.11) 150km » 943315811010 magneti marelli
wybrany samochód: 
Volkswagen Passat B5 Variant (3b5) 2.3 Vr5 Syncro/4motion (1997.10-2000.11) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 943315811010 MAGNETI MARELLI

359.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MARC1581

numer części:

943315811010

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Napięcie [V]14
Prąd ładowania alternatora [A]100
nr EAN8001063641591

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 943315811010 MAGNETI MARELLI

Alternator (14V, 100A, odnowiony) pasuje do: OPEL ASTRA F, ASTRA F CLASSIC, ASTRA G, ASTRA G CLASSIC, ASTRA G/KOMBI, COMBO TOUR, COMBO/MINIVAN, CORSA C, MERIVA A, OMEGA B, SIGNUM 1.4-2.2 02.95-
numery OEM:
OPEL      55556070
OPEL      55556071
OPEL      6204073
OPEL      6204098
OPEL      6204138
OPEL      6204204
OPEL      6204209
OPEL      6204214
OPEL      6204238
OPEL      90561971
OPEL      9117851
OPEL      9195753
OPEL      9201489
OPEL      93175796
OPEL      93175943
OPEL      93183436
OPEL      93184064
OPEL      93186485
OPEL      93186486
OPEL      93189241
OPEL      93189261
OPEL      9512175
OPEL      9512440
OPEL      9512784
VAUXHALL      R1530024
VAUXHALL      R1530077
VAUXHALL      R1610391
HOLDEN      9195753
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 943315811010 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator 943315811010 MAGNETI MARELLI:

Wojciech, KONECK
2021-01-27
 5/5
Gorąco Polecam Bardzo Szybka Dostawa Alternatora Jestem Bardzo Zadowolony z Obsługi 100%

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów