Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 10599 meat&doria

Cewka zapłonowa 10599 MEAT&DORIA

10599 Cewka zapłonowa MEAT&DORIA
124.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

10599

producent:

MEAT&DORIA

Ilość biegunów 4
Napięcie [V] 12
dla numeru artykułu 04C905110L

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 10599 MEAT&DORIA

Cewka zapłonowa pasuje do: AUDI A1, A1 CITY CARVER, A3, A4 B9, A5, Q2, Q3; SEAT ALHAMBRA, ALTEA, ALTEA XL, ARONA, ATECA, IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, IBIZA V, LEON, LEON SC 1.0-1.6 05.08-
numery OEM:
AUDI      04C905110A
AUDI      04C905110B
AUDI      04C905110D
AUDI      04C905110F
AUDI      04C905110H
AUDI      04C905110J
AUDI      04C905110K
AUDI      04C905110L
AUDI      04E905110
AUDI      04E905110A
AUDI      04E905110B
AUDI      04E905110C
AUDI      04E905110D
AUDI      04E905110E
AUDI      04E905110F
AUDI      04E905110H
AUDI      04E905110K
AUDI      04E905110L
AUDI      04E905110M
SEAT      04C905110A
SEAT      04C905110B
SEAT      04C905110D
SEAT      04C905110F
SEAT      04C905110H
SEAT      04C905110J
SEAT      04C905110K
SEAT      04C905110L
SEAT      04E905110
SEAT      04E905110A
SEAT      04E905110B
SEAT      04E905110C
SEAT      04E905110D
SEAT      04E905110E
SEAT      04E905110F
SEAT      04E905110H
SEAT      04E905110K
SEAT      04E905110L
SEAT      04E905110M
SKODA      04C905110A
SKODA      04C905110B
SKODA      04C905110D
SKODA      04C905110F
SKODA      04C905110H
SKODA      04C905110J
SKODA      04C905110K
SKODA      04C905110L
SKODA      04E905110
SKODA      04E905110A
SKODA      04E905110B
SKODA      04E905110C
SKODA      04E905110D
SKODA      04E905110E
SKODA      04E905110F
SKODA      04E905110H
SKODA      04E905110K
SKODA      04E905110L
SKODA      04E905110M
VOLKSWAGEN      04C905110A
VOLKSWAGEN      04C905110B
VOLKSWAGEN      04C905110D
VOLKSWAGEN      04C905110F
VOLKSWAGEN      04C905110H
VOLKSWAGEN      04C905110J
VOLKSWAGEN      04C905110K
VOLKSWAGEN      04C905110L
VOLKSWAGEN      04E905110
VOLKSWAGEN      04E905110A
VOLKSWAGEN      04E905110B
VOLKSWAGEN      04E905110C
VOLKSWAGEN      04E905110D
VOLKSWAGEN      04E905110E
VOLKSWAGEN      04E905110F
VOLKSWAGEN      04E905110H
VOLKSWAGEN      04E905110K
VOLKSWAGEN      04E905110L
VOLKSWAGEN      04E905110M
VAG      04C905110A
VAG      04C905110B
VAG      04C905110D
VAG      04C905110F
VAG      04C905110H
VAG      04C905110J
VAG      04C905110K
VAG      04C905110L
VAG      04E905110
VAG      04E905110A
VAG      04E905110B
VAG      04E905110C
VAG      04E905110D
VAG      04E905110E
VAG      04E905110F
VAG      04E905110H
VAG      04E905110K
VAG      04E905110L
VAG      04E905110M
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka zapłonowa 10599 MEAT&DORIA w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.