Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Opel CORSA E Furgon/hatchback (X15) 1.2 (08) (2015.01-???) 69km » 89030 meat&doria
wybrany samochód: 
Opel Corsa E Furgon/hatchback (x15) 1.2 (08) (2015.01-???) 69km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus przepustnicy 89030 MEAT&DORIA

89030 Korpus przepustnicy MEAT&DORIA
meat&doria 89030
Korpus przepustnicy 89030
89030
meat&doria 89030 Korpus przepustnicy
Korpus przepustnicy 89030 meat&doria
Korpus przepustnicy 89030 meat&doria
Korpus przepustnicy 89030 meat&doria
Korpus przepustnicy 89030 meat&doria
432.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

89030

producent:

MEAT&DORIA

Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 89030 MEAT&DORIA

Przepustnica powietrza pasuje do: AUDI A3, SEAT ALTEA, CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, LEON, TOLEDO II, TOLEDO III, SKODA OCTAVIA I, OCTAVIA II, VW BEETLE, BORA, BORA I 1.6/1.6D 12.95-
numery OEM:
AUDI      036133062AB
AUDI      06A133062A
AUDI      06A133062AB
AUDI      06A133062N
SEAT      036133062AB
SEAT      06A133062A
SEAT      06A133062AB
SEAT      06A133062N
SKODA      036133062AB
SKODA      06A133062A
SKODA      06A133062AB
SKODA      06A133062N
VOLKSWAGEN      036133062AB
VOLKSWAGEN      06A133062A
VOLKSWAGEN      06A133062AB
VOLKSWAGEN      06A133062N
VAG      036133062AB
VAG      06A133062A
VAG      06A133062AB
VAG      06A133062N
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy 89030 MEAT&DORIA w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.