Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy » 89074 meat&doria

Korpus przepustnicy 89074 MEAT&DORIA

89074 Korpus przepustnicy MEAT&DORIA
meat&doria 89074
1,590.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

89074

producent:

MEAT&DORIA

Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 89074 MEAT&DORIA

Przepustnica powietrza pasuje do: ALFA ROMEO 159, FIAT CROMA, CROMA/KOMBI, GRANDE PUNTO, SEDICI, OPEL ASTRA H, ASTRA H GTC, ASTRA H/KOMBI, SIGNUM, VECTRA C, VECTRA C GTS, ZAFIRA B 1.9D 04.04-

Korpus przepustnicy 89074 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

Numery OE Korpus przepustnicy 89074 producenta MEAT&DORIA

OPEL

05825241, 05825253, 093178706, 093186494, 5825241, 5825253, 93178706, 93186494

FIAT

55199970, 55199974

ALFA ROMEO

55199970, 55199974

numery OEM:
ALFA ROMEO      55199970
ALFA ROMEO      55199974
FIAT      55199970
FIAT      55199974
LANCIA      55199970
LANCIA      55199974
OPEL      05825241
OPEL      05825253
OPEL      093178706
OPEL      093186494
OPEL      5825241
OPEL      5825253
OPEL      93178706
OPEL      93186494
SUZUKI      1340079J50
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy 89074 MEAT&DORIA w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.