Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy » 89184 meat&doria

Korpus przepustnicy 89184 MEAT&DORIA

89184 Korpus przepustnicy MEAT&DORIA
1,228.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:3 szt.

    Ocena:
numer części:

89184

producent:

MEAT&DORIA

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 89184 MEAT&DORIA

Przepustnica powietrza pasuje do: AUDI A1, SEAT ALHAMBRA, IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, SKODA FABIA II, VW BEETLE, CC B7, EOS, GOLF PLUS V, GOLF V, GOLF VI 1.4/1.4ALK/1.4CNG 11.05-07.18

Korpus przepustnicy 89184 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Korpus przepustnicy 89184 producenta MEAT&DORIA

VOLKSWAGEN

03C128063A, 03C128063B

SEAT

03C128063A, 03C128063B

AUDI

03C128063A, 03C128063B

SKODA

03C128063A, 03C128063B

numery OEM:
AUDI      03C128063A
AUDI      03C128063B
SEAT      03C128063A
SEAT      03C128063B
SKODA      03C128063A
SKODA      03C128063B
VOLKSWAGEN      03C128063A
VOLKSWAGEN      03C128063B
VAG      03C128063A
VAG      03C128063B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy 89184 MEAT&DORIA w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.