Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu Audi A6 C8 (4A2) 45 TFSI Mild Hybrid quattro (2018.08-???) 245km » GSK11 meat&doria
wybrany samochód: 
Audi A6 C8 (4a2) 45 Tfsi Mild Hybrid Quattro (2018.08-???) 245km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korek wlewu paliwa GSK11 MEAT&DORIA

GSK11 Korek wlewu paliwa MEAT&DORIA
34.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

GSK11

producent:

MEAT&DORIA

Status produktu: Normalny
dla numeru artykułuGSK11

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korek wlewu paliwa GSK11 MEAT&DORIA

Element pompy paliwa (nakrętka, pierścień mocujący pompę paliwa, uszczelka) pasuje do: MERCEDES 123 (W123), SPRINTER 5-T (B906), CITROEN BERLINGO, BERLINGO MULTISPACE 1.0-3.0D 02.76-
numery OEM:
CITROËN      9633283880
PEUGEOT      153130
PEUGEOT      9633283880
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korek wlewu paliwa GSK11 MEAT&DORIA w samochodach:

Zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu paliwa


Zbiornik paliwa jest elementem podwozia samochodu. W związku z tym należy stale kontrolować jego stan. Zwracamy uwagę na wszelkie ślady uszkodzeń mechanicznych, przecieków itp. Nawet drobny wyciek paliwa ze zbiornika, może mieć poważne konsekwencje, nie wykluczając pożaru.

Układ paliwowy to nie tylko zbiornik. Ważną funkcję pełnią też pozostałe części zintegrowane z samym zbiornikiem.

Rura wlewu paliwa jest indywidualnie zaprojektowana do konkretnego modelu pojazdu. Musi ona być wytrzymała mechanicznie oraz charakteryzować się wysoką odpornością na czynniki atmosferyczne i zabrudzenia. By uniknąć ryzyka korozji, producenci najczęściej wykonują rury w formie odlewu z tworzywa sztucznego. Najistotniejszą kwestią jest tu ponadprzeciętna wytrzymałość tworzywa na środki chemiczne. Pamiętajmy, że element ten przez wiele lat będzie miał bezpośredni kontakt z paliwem.

Do najczęstszych usterek tego fragmentu układu paliwowego należy rozszczelnienie. Zazwyczaj, po latach użytkowania, wskutek erozji plastiku powstaje otwór, który z czasem się powiększa. Paliwo wówczas wycieka, stwarzając ryzyko pożaru. Korek wlewu paliwa zabezpiecza zbiornik przez nieautoryzowanym dostępem. Korek wlewu może występować w wersji zamykanej na kluczyk, lub bez kluczyka, wówczas zabezpieczenie stanowi klapka wlewu paliwa otwierana z wnętrza samochodu.