Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Renault 19 II (B/C53_) 1.2 (1992.05-1994.09) 60km » 890329 nissens
wybrany samochód: 
Renault 19 Ii (b/c53_) 1.2 (1992.05-1994.09) 60km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890329 NISSENS

890329 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** NISSENS
nissens 890329
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890329
890329
nissens 890329 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT **
1,361.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:8 szt. wysyłka Poniedziałek

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

890329

dostawca:

NISSENS

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaCALSONIC
Liczba rowków4
ID kompresoraCSE717C
Czynnik chłodniczyR 134a
Ilość oleju [ml]150
Napięcie [V]12
Pojemność skokowa kompresora [ccm]170
Ø koła pasowego [mm]110
Opcja wyposażenia--FIRST FIT--
Olej do sprężarkiPAG 46
nr EAN5707286413337
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890329 NISSENS

Kompresor klimatyzacji pasuje do: BMW X5 (E70), X6 (E71, E72) 3.0D 12.06-07.14
numery OEM:
BMW      64509121762
BMW      64529185146
BMW      64529195971
BMW      9121762
BMW      9185146
BMW      9195971

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890329 NISSENS w samochodach:

Opinie Klientów o Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890329 NISSENS:

Małgorzata, Siemianowice Śląskie
2021-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Eduard, Warszawa
2021-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Karol, Miłoradzice
2022-02-04
 5/5
ok
Jacek, Grajewo
2020-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.