Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Fiat COUPE (175_) 2.0 16V (1993.11-1996.08) 139km » 890788 nissens
wybrany samochód: 
Fiat Coupe (175_) 2.0 16v (1993.11-1996.08) 139km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji 890788 NISSENS

890788 Kompresor klimatyzacji NISSENS
nissens 890788
1,080.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

890788

producent:

NISSENS

Napięcie [V]12
Ø koła pasowego [mm]108
Liczba zestyków2
Pojemność skokowa sprężarki [ccm]130
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z olejem do sprężarki PAG
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2ze sprzęgłem elektromagnetycznym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2bez diody
Kształt obudowy wtyczkiprostokątny
Dolot - Ø [mm]18
Ø wylotu [mm]10
Ilość oleju [ml]130
Olej do sprężarkiPAG 46 YF
ID sprężarki7VSC16IC
Liczba rowków5
Czynnik chłodniczyR 1234yf

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji 890788 NISSENS

Kompresor klimatyzacji pasuje do: FORD FOCUS III, FOCUS III/HATCHBACK 1.6/1.6LPG 07.10-02.20
numery OEM:
FORD USA      1872150
FORD USA      2032816
FORD USA      F1F119D629AA
FORD USA      F1F119D629AB
zamienniki:
1801K711
brak
VAN WEZEL
ACP 1392 000P
brak
MAHLE

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji 890788 NISSENS w samochodach:

Opinie Klientów o Kompresor klimatyzacji 890788 NISSENS:

Eduard, Warszawa
2021-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Małgorzata, Siemianowice Śląskie
2021-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Karol, Miłoradzice
2022-02-04
 5/5
ok
Jacek, Grajewo
2020-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.