Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Kia EV9 (MV) 100 GT-Line AWD (2023-???) 385km » 212324 nk
wybrany samochód: 
Kia Ev9 (mv) 100 Gt-line Awd (2023-???) 385km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 212324 NK

212324 Zacisk hamulca NK
210.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

212324

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów212323
MateriałAluminium
Ograniczenia producentaTRW
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Typ tarczy hamulcowejpełny
Średnica [mm]38
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]10
nr EAN5703858774967

skład zestawu:
8947012 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 212324 NK

Koszt kaucji: 167.82 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. SKODA T. OCTAVIA 1,0-2,0 12-20 PR
numery OEM:
SEAT      5Q0 615 424 A
SKODA      5Q0 615 424 A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 212324 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu