Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A5 kabriolet (8F7) 1.8 TFSI (2009.09-2012.03) 160km » 2136155 nk
wybrany samochód: 
Audi A5 Kabriolet (8f7) 1.8 Tfsi (2009.09-2012.03) 160km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2136155 NK

2136155 Zacisk hamulca NK
216.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

2136155

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2136156
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaTRW
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Typ tarczy hamulcowejwentylowany
Średnica [mm]60
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]28
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]296
nr EAN5703858778453

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2136155 NK

Koszt kaucji: 176.81 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. OPEL P. VIVARO 1,6 CDTI 14- LE
numery OEM:
OPEL      4407092
OPEL      95517362
OPEL      95522699
RENAULT      4101 192 98R
VAUXHALL      95517362
VAUXHALL      95522699
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 2136155 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu