Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 214096 nk

Zacisk hamulca 214096 NK

214096 Zacisk hamulca NK
228.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek
4 szt. wysyłka Wtorek
4 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

214096

producent:

NK

parzyste numery artykułów 214095
Materiał Żeliwo
Ograniczenia producenta TRW
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Typ tarczy hamulcowej wentylowany
Średnica [mm] 48
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 30
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 317
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 336
nr EAN 5703858931186

skład zestawu:
8947012 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 214096 NK

ZACISK HAM. LAND ROVER P. DISCOVERY/RANGE ROVER 2,7-4,4 4X4 02- PR

Zacisk hamulca 214096 ma zastosowanie do modeli samochodów

LAND ROVER

DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2

Numery OE Zacisk hamulca 214096 producenta NK

LAND ROVER

LR010395, SEG500040, SEG500041

numery OEM:
LAND ROVER      LR010395
LAND ROVER      SEG500040
LAND ROVER      SEG500041

Zastosowanie Zacisk hamulca 214096 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu