Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.6 CDTI (_76) (2015.06-???) 110km » 214096 nk
wybrany samochód: 
Opel Mokka / Mokka X (j13) 1.6 Cdti (_76) (2015.06-???) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 214096 NK

214096 Zacisk hamulca NK
209.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:2 szt.
Wtorek:5 szt.

    Ocena:
numer części:

214096

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów214095
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaTRW
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Typ tarczy hamulcowejwentylowany
Średnica [mm]48
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]30
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]317
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]336
nr EAN5703858931186
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
8947012 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 214096 NK

ZACISK HAM. LAND ROVER P. DISCOVERY/RANGE ROVER 2,7-4,4 4X4 02- PR
numery OEM:
LAND ROVER      LR010395
LAND ROVER      SEG500040
LAND ROVER      SEG500041

Zastosowanie Zacisk hamulca 214096 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.