Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Opel VECTRA C GTS (Z02) 2.2 DTI 16V (F68) (2002.08-2008.06) 117km » 214835 nk
wybrany samochód: 
Opel Vectra C Gts (z02) 2.2 Dti 16v (f68) (2002.08-2008.06) 117km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 214835 NK

214835 Zacisk hamulca NK
170.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:7 szt.

    Ocena:
numer części:

214835

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów214836
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaATE
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]60
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]26
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]286
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]28
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]304,5
nr EAN5703858616649
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
8648013 Tłoczek, zacisk hamulca
8848023 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8999002 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 214835 NK

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. VOLVO P. S60/S80/V70 98-10 LE
numery OEM:
VOLVO      8251315
VOLVO      8601556
VOLVO      8601558
VOLVO      8602676
VOLVO      8603444

Zastosowanie Zacisk hamulca 214835 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.