Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Saab 9-3 Cabriolet (YS3D) 2.3 Turbo (1999.10-2003.08) 224km » 95351025 opel
wybrany samochód: 
Saab 9-3 Cabriolet (ys3d) 2.3 Turbo (1999.10-2003.08) 224km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

LINKA HAMULCA RĘCZNEGO 95351025 OPEL

95351025 LINKA HAMULCA RĘCZNEGO OPEL
293.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

95351025

producent:

OPEL

LINKA HAMULCA RĘCZNEGO
z lewej
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 95351025
Numer dostawcy: 95351025

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie LINKA HAMULCA RĘCZNEGO 95351025 OPEL

Linka hamulca ręcznego tył L pasuje do: CHEVROLET CAPTIVA, OPEL ANTARA A 2.0D-3.2 06.06-
numery OEM:
OPEL      95351025
CHEVROLET      95351025
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie LINKA HAMULCA RĘCZNEGO 95351025 OPEL w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.