Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy Volkswagen PASSAT ALLTRACK B8 Variant (3G5, CB5) 2.0 TDI 4motion (2020.08-???) 200km » BX631 payen (federal mogul)
wybrany samochód: 
Volkswagen Passat Alltrack B8 Variant (3g5, Cb5) 2.0 Tdi 4motion (2020.08-???) 200km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Uszczelka, głowica cylindrów BX631 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

BX631 Uszczelka, głowica cylindrów PAYEN (FEDERAL MOGUL)
payen BX631
Uszczelka, głowica cylindrów BX631
BX631
72.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

BX631

Status produktu: Normalny
Grubość [mm]1,25
Rodzaj uszczelnieniauszczelka metalowo-włóknowa
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu)HBS241

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, głowica cylindrów BX631 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

Uszczelka głowicy cylindrów (gr.: 1,25mm) pasuje do: NISSAN KUBISTAR, RENAULT CLIO I, CLIO II, CLIO II/HATCHBACK, KANGOO, KANGOO EXPRESS, TWINGO I, TWINGO I/HATCHBACK 1.0/1.2/1.2LPG 01.96-
numery OEM:
RENAULT      7700113234
RENAULT      7700864736
RENAULT      7700864736F
RENAULT      8200034315
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Uszczelka, głowica cylindrów BX631 PAYEN (FEDERAL MOGUL) w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.