Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Peugeot PARTNER nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (5_, G_) 1.6 HDI 92 (2009.11-2010.12) 92km » 7.03703.68.0 pierburg
wybrany samochód: 
Peugeot Partner Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (5_, G_) 1.6 Hdi 92 (2009.11-2010.12) 92km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus przepustnicy 7.03703.68.0 PIERBURG

7.03703.68.0 Korpus przepustnicy PIERBURG
pierburg 7.03703.68.0
Korpus przepustnicy 7.03703.68.0
7.03703.68.0
pierburg 7.03703.68.0 Korpus przepustnicy
Korpus przepustnicy 7.03703.68.0 pierburg
Korpus przepustnicy 7.03703.68.0 pierburg
Korpus przepustnicy 7.03703.68.0 pierburg
Korpus przepustnicy 7.03703.68.0 pierburg
Korpus przepustnicy 7.03703.68.0 pierburg
Korpus przepustnicy 7.03703.68.0 pierburg
Korpus przepustnicy 7.03703.68.0 pierburg
556.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

7.03703.68.0

producent:

PIERBURG

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektryczny
Średnica [mm]52
Napięcie [V]12

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 7.03703.68.0 PIERBURG

Przepustnica powietrza pasuje do: AUDI A3, SEAT ALTEA, CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, LEON, TOLEDO II, TOLEDO III, SKODA OCTAVIA I, OCTAVIA II, VW BORA, BORA I, CADDY III 1.6 12.95-05.15
numery OEM:
AUDI      06A 133 062 AB
AUDI      06A 133 062 N
SEAT      06A 133 062 AB
SKODA      06A 133 062 AB
VOLKSWAGEN      06A 133 062 A
VOLKSWAGEN      06A 133 062 AB
VOLKSWAGEN      06A 133 062 N
zamienniki:
V10-81-0004
brak
VEMO
XPOT475
brak
QUINTON
LTH492
brak
LUCAS ELECTRICAL

Zastosowanie Korpus przepustnicy 7.03703.68.0 PIERBURG w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.