Długość przewodu [mm] | 210 |
Liczba przewodów | 4 |
Sonda lambda | ogrzewana |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 7.05271.81.0 PIERBURG
OPEL | 12571768 | |
OPEL | 13103981 | |
OPEL | 24420594 | |
OPEL | 24432940 | |
OPEL | 48 03 502 | |
OPEL | 55555625 | |
OPEL | 55561554 | |
OPEL | 55561863 | |
OPEL | 55563958 | |
OPEL | 55566592 | |
OPEL | 8 55 253 | |
OPEL | 8 55 351 | |
OPEL | 8 55 386 | |
OPEL | 8 55 405 | |
OPEL | 8 55 406 | |
OPEL | 8 55 428 | |
OPEL | 8 55 516 | |
OPEL | 8 55 528 | |
OPEL | 8 55 678 | |
OPEL | 91 29 885 | |
OPEL | 91 29 954 | |
OPEL | 91 92 922 | |
OPEL | 91 99 470 | |
OPEL | 93177450 | |
OPEL | 93177451 | |
OPEL | 93186233 | |
OPEL | 93186800 | |
OPEL | 93190419 | |
SAAB | 55566592 | |
VAUXHALL | 12 571 768 | |
VAUXHALL | 13 103 981 | |
VAUXHALL | 24 420 594 | |
VAUXHALL | 24 432 940 | |
VAUXHALL | 48 03 502 | |
VAUXHALL | 55 555 625 | |
VAUXHALL | 55 561 554 | |
VAUXHALL | 55 561 863 | |
VAUXHALL | 55 563 958 | |
VAUXHALL | 55 566 592 | |
VAUXHALL | 8 55 253 | |
VAUXHALL | 8 55 351 | |
VAUXHALL | 8 55 386 | |
VAUXHALL | 8 55 405 | |
VAUXHALL | 8 55 406 | |
VAUXHALL | 8 55 428 | |
VAUXHALL | 8 55 516 | |
VAUXHALL | 8 55 528 | |
VAUXHALL | 8 55 678 | |
VAUXHALL | 91 29 885 | |
VAUXHALL | 91 29 954 | |
VAUXHALL | 91 92 922 | |
VAUXHALL | 91 99 470 | |
VAUXHALL | 93 177 450 | |
VAUXHALL | 93 177 451 | |
VAUXHALL | 93 186 233 | |
VAUXHALL | 93 186 800 | |
VAUXHALL | 93 190 419 | |
CHEVROLET | 12571768 | |
CHEVROLET | 4803502 | |
BUICK | 12571768 |
Zastosowanie Sonda lambda 7.05271.81.0 PIERBURG w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.