Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zawieszenie silnika » poduszki silnika Opel COMBO Tour (X12) 1.3 CDTI (C26, D26, E26, C05) (2016.03-???) 95km » RH11-3003 reinhoch
wybrany samochód: 
Opel Combo Tour (x12) 1.3 Cdti (c26, D26, E26, C05) (2016.03-???) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Poduszka silnika RH11-3003 REINHOCH

RH11-3003 Poduszka silnika REINHOCH
reinhoch RH11-3003
Poduszka silnika RH11-3003
RH11-3003
69.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH11-3003

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyz przodu
Średnica 1/Średnica 2 [mm]90/103
Wysokość [mm]111
Rodzaj łożyskowaniaHydrołożysko

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Poduszka silnika RH11-3003 REINHOCH

Poduszka silnika przód L/P, hydrauliczna pasuje do: MERCEDES 124 (C124), 124 T-MODEL (S124), 124 (W124), 190 (W201), E (A124), E (C124), E T-MODEL (S124), E (W124) 1.8-3.0 10.82-03.98
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      124 240 17 17
MERCEDES-BENZ      1242400317
MERCEDES-BENZ      201 240 40 17
MERCEDES-BENZ      A1242400317
MERCEDES-BENZ      A1242401717
MERCEDES-BENZ      A2012404017
zamienniki:
30-0126
brak
KAGER
87-852-A
brak
BOGE
5220/B
brak
BIRTH

Zastosowanie Poduszka silnika RH11-3003 REINHOCH w samochodach:

Poduszka silnika


Poduszka silnika to element z pozoru nieistotny. Większość kierowców nawet nie zdaje sobie sprawy z jej istnienia, podczas gdy pełni ona w samochodzie bardzo ważną rolę.

Podpora silnika ma za zadanie łączyć go z karoserią pojazdu. Tłumi ona wibracje oraz zmniejsza hałas. Poduszka wykonana jest z gumy i metalu, zapewnia więc odpowiedni poziom tłumienia drgań, co przyczynia się do ochrony karoserii przed odkształceniami. Guma jest jednak materiałem, który dość szybko ulega zużyciu, z tego względu raz na jakiś czas należy dokonać wymiany podpory silnika.

Objawami usterki poduszki są irytujące stuki i wibracje (odczuwalne zwłaszcza w sytuacji, gdy silnik pracuje na biegu jałowym). Kiedy w trakcie ruszania z miejsca słychać dudnienie może to również wskazywać na awarię tego elementu. Czasem pojawiają się też inne dźwięki, które przybierają na sile podczas jazdy po nierównościach. Objawy, jakie daje wyeksploatowana poduszka silnika, często są mylone z innymi, podobnymi, które wskazują na inne usterki. Z tego względu, aby ustalić przyczynę, lepiej udać się do warsztatu. Samodzielne próby zdiagnozowania przyczyny usterki mogą skutkować niepotrzebnymi wydatkami związanymi z wymianą prawidłowo działających elementów.
 

REINHOCH