Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
Strona zabudowy | góra |
Grubość [mm] | 45,0 |
Długość [mm] | 44 |
Długość [mm] | 45 |
Szerokość [mm] | 44,0 |
Materiał | Odlew aluminiowy |
Średnica wewnętrzna [mm] | 16,0 |
średnica zewnętrzna [mm] | 45,0 |
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
Dodatkowe informacje o produkcie Silentblock wahacza tył RH15-0021 REINHOCH
AUDI | 7L0 505 397 | |
AUDI | 7L0 505 397 SK | |
AUDI | 7L0 505 398 SK | |
AUDI | 7L0501537B | |
AUDI | 7L0505398 | |
AUDI | 7L8 501 529 A | |
AUDI | 7L8 501 529 A SK | |
VOLKSWAGEN | 7L0 501 537 B | |
VOLKSWAGEN | 7L0 505 397 | |
VOLKSWAGEN | 7L0 505 397 SK | |
VOLKSWAGEN | 7L0 505 398 | |
VOLKSWAGEN | 7L0 505 398 SK | |
VOLKSWAGEN | 7L8 501 529 A | |
VOLKSWAGEN | 7L8 501 529 A SK |
Zastosowanie Silentblock wahacza tył RH15-0021 REINHOCH w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.