Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 460110032R renault

pompa hamulc. renault master iii 10- 460110032R RENAULT

460110032R pompa hamulc. renault master iii 10- RENAULT

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

460110032R

producent:

RENAULT

Indeks: REN 460110032R
Marka: RENAULT
Grupa towarowa TecDoc: Pompa hamulcowa
Nazwa: POMPA HAMULC. RENAULT MASTER III 10-
Opis: (ATE 26,99mm)
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 460110032R
Numer dostawcy: 460110032R
Parametry:Średnica [mm] : 26,99
Wymiar gwintu : M12x1
System hamulcowy : ATE

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie pompa hamulc. renault master iii 10- 460110032R RENAULT

POMPA HAM. RENAULT MASTER III 2.3 DCI (10- )

pompa hamulc. renault master iii 10- 460110032R ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

Numery OE pompa hamulc. renault master iii 10- 460110032R producenta RENAULT

RENAULT

460110032R

numery OEM:
RENAULT      46 01 100 32R
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie pompa hamulc. renault master iii 10- 460110032R RENAULT w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.