
| Jednostka | szt. |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | Bez łożyska oporowego |
| Dostępne tylko w zestawie | |
| Ilość zębów | 23 |
| Profil piasty | 23x26-23N |
| Średnica [mm] | 250 |
| EAN | 4059923008583 |
| Stan | Fabrycznie nowy |
| Jednostka | szt. |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | Bez łożyska oporowego |
| Dostępne tylko w zestawie | |
| Ilość zębów | 23 |
| Profil piasty | 23x26-23N |
| Średnica [mm] | 250 |
| EAN | 4059923008583 |
| Stan | Fabrycznie nowy |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw sprzęgła samonastawnego (250mm) 3000 970 138 SACHS
9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI
55571811, 55581279, 664296
55485234, 55497917, 55570367, 55570368, 55570369, 55571811, 55581279, 55591591, 664124, 664274, 664296, 664344, 664345, 664431
55581279, 664296
| OPEL | 55485234 | |
| OPEL | 55497917 | |
| OPEL | 55570367 | |
| OPEL | 55570368 | |
| OPEL | 55570369 | |
| OPEL | 55571811 | |
| OPEL | 55581279 | |
| OPEL | 55591591 | |
| OPEL | 6 64 124 | |
| OPEL | 6 64 274 | |
| OPEL | 6 64 296 | |
| OPEL | 6 64 344 | |
| OPEL | 6 64 345 | |
| OPEL | 6 64 431 | |
| SAAB | 55571811 | |
| SAAB | 55581279 | |
| SAAB | 6 64 296 | |
| VAUXHALL | 55485234 | |
| VAUXHALL | 55497917 | |
| VAUXHALL | 55570367 | |
| VAUXHALL | 55570368 | |
| VAUXHALL | 55570369 | |
| VAUXHALL | 55571811 | |
| VAUXHALL | 55581279 | |
| VAUXHALL | 55591591 | |
| VAUXHALL | 6 64 124 | |
| VAUXHALL | 6 64 274 | |
| VAUXHALL | 6 64 296 | |
| VAUXHALL | 6 64 344 | |
| VAUXHALL | 6 64 345 | |
| VAUXHALL | 6 64 395 | |
| VAUXHALL | 6 64 431 | |
| CHEVROLET | 55581279 | |
| CHEVROLET | 6 64 296 |
Zastosowanie Zestaw sprzęgła samonastawnego (250mm) 3000 970 138 SACHS w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw sprzęgła samonastawnego (250mm) 3000 970 138 SACHS:
Sprzęgła samochodowe
Sprzęgło jest jednym z podzespołów samochodowych, charakteryzującym się złożoną konstrukcją. Odpowiada za współpracę wałów napędowego i napędzanego. Jak wskazuje jego nazwa, stanowi element sprzęgający, dzięki któremu możliwe jest przeniesienie napędu z silnika na układ jezdny pojazdu. Przeniesienie to dokonuje się za pośrednictwem skrzyni biegów. Powszechnie określenie odnosi się do jego wariantu ciernego. Jednak w praktyce stosuje się różne modele takich podzespołów. Najpopularniejszy podział pozwala wyróżnić sprzęgła samochodowe rozłączne i nierozłączne. Wyróżnia się też sprzęgła bezpoślizgowe (przymusowe) i poślizgowe.
Tradycyjne sprzęgło w aucie nie różni się od innych konstrukcji tego typu stosowanych w różnych maszynach. Składa się z dwóch elementów, które są na stałe połączone z wałami napędzanym i napędowym. Pomiędzy tymi elementami znajduje się specjalny łącznik, który może mieć zróżnicowaną postać. Sprzęgła cierne są zbudowane z kilku podstawowych elementów. Są to:
Sprzęgła samochodowe są niezbędne nie tylko do przenoszenia napędu z silnika na układ jezdny. Dzięki bezpośredniemu połączeniu ze skrzynią biegów odpowiadają też za płynną zmianę przełożenia, eliminując ryzyko gaśnięcia silnika podczas postoju. Taką konstrukcję wymusza specyfika pracy spalinowej jednostki napędowej.
W ofercie sklepu e-autoparts znajdują się zarówno kompletne sprzęgła, jak i ich poszczególne elementy składowe. Oferujemy gotowe zestawy marek takich jak Sachs, Aisin, Exide, Valeo, LUK oraz wielu innych. W sprzedaży mamy koła zamachowe, obudowy sprzęgła, tarcze dociskowe, tłumiki drgań i inne elementy konstrukcyjne podzespołu. W asortymencie nie zabrakło też elementów zespołu sterowania sprzęgłem oraz uszczelek i łożysk do różnych typów pojazdów.