Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu Volkswagen BEETLE (5C1, 5C2) 2.0 TDI (2014.06-2018.09) 110km » 1906027 sasic
wybrany samochód: 
Volkswagen Beetle (5c1, 5c2) 2.0 Tdi (2014.06-2018.09) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw osłon, wał napędowy 1906027 SASIC

1906027 Zestaw osłon, wał napędowy SASIC
36.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

1906027

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOd strony koła
MateriałTermoplast
Jednostka ilościKomplet
dla numeru OE1K0498203A
nr EAN3660872372079

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw osłon, wał napędowy 1906027 SASIC

Osłona przegubu zewnątrz (fi: 29/95) pasuje do: AUDI A1, A3, Q3, TT, SEAT ALTEA, ALTEA XL, CORDOBA, IBIZA III, IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, LEON, TOLEDO II 1.0-3.2 12.96-12.22
numery OEM:
AUDI      1J0498203C
AUDI      1K0498203A
AUDI      1K0498203F
AUDI      3B0498203E
SEAT      1J0498203C
SEAT      1K0498203A
SEAT      1K0498203F
SEAT      3B0498203E
SKODA      1J0498203C
SKODA      1K0498203A
SKODA      1K0498203F
SKODA      3B0498203E
VOLKSWAGEN      1J0498203C
VOLKSWAGEN      1K0498203A
VOLKSWAGEN      1K0498203F
VOLKSWAGEN      3B0498203E

Zastosowanie Zestaw osłon, wał napędowy 1906027 SASIC w samochodach:

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.