Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Ford FOCUS II sedan (DB_, FCH, DH) 1.8 Flexifuel (2006.06-2011.07) 125km » A2C59512933 siemens vdo
wybrany samochód: 
Ford Focus Ii Sedan (db_, Fch, Dh) 1.8 Flexifuel (2006.06-2011.07) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przepustnica powietrza A2C59512933 SIEMENS VDO

A2C59512933 Przepustnica powietrza SIEMENS VDO
siemens A2C59512933
Przepustnica powietrza A2C59512933
958.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

A2C59512933

producent:

SIEMENS VDO

Średnica [mm]57
Tryb pracyelektryczny
Rodzaj paliwaolej napędowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE)

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przepustnica powietrza A2C59512933 SIEMENS VDO

Przepustnica powietrza
numery OEM:
AUDI      4E0 145 950 C
AUDI      4E0 145 950 D
AUDI      4E0 145 950 F
AUDI      4E0 145 950 G
AUDI      4E0 145 950 H
AUDI      4E0 145 950 J
VOLKSWAGEN      4E0 145 950 C
VOLKSWAGEN      4E0 145 950 D
VOLKSWAGEN      4E0 145 950 F
VOLKSWAGEN      4E0 145 950 G
VOLKSWAGEN      4E0 145 950 H
VOLKSWAGEN      4E0 145 950 J

Zastosowanie Przepustnica powietrza A2C59512933 SIEMENS VDO w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.