Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,08 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Sonda lambda | ogrzewana |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 09SKV108 SKV
TOYOTA | 8946702060 | |
TOYOTA | 8946704010 | |
TOYOTA | 8946706030 | |
TOYOTA | 8946706040 | |
TOYOTA | 8946706050 | |
TOYOTA | 8946706060 | |
TOYOTA | 8946706070 | |
TOYOTA | 8946706100 | |
TOYOTA | 8946706110 | |
TOYOTA | 8946707010 | |
TOYOTA | 8946707020 | |
TOYOTA | 8946707030 | |
TOYOTA | 8946707040 | |
TOYOTA | 8946708010 | |
TOYOTA | 8946708030 | |
TOYOTA | 8946708050 | |
TOYOTA | 8946708070 | |
TOYOTA | 894670E010 | |
TOYOTA | 894670E020 | |
TOYOTA | 894670E030 | |
TOYOTA | 894670E040 | |
TOYOTA | 894670E090 | |
TOYOTA | 894670E110 | |
TOYOTA | 894670E120 | |
TOYOTA | 894670R010 | |
TOYOTA | 894670R020 | |
TOYOTA | 8946712070 | |
TOYOTA | 8946728010 | |
TOYOTA | 8946733050 | |
TOYOTA | 8946733080 | |
TOYOTA | 8946733090 | |
TOYOTA | 8946733100 | |
TOYOTA | 8946733110 | |
TOYOTA | 8946733120 | |
TOYOTA | 8946733130 | |
TOYOTA | 8946733160 | |
TOYOTA | 8946733170 | |
TOYOTA | 8946733180 | |
TOYOTA | 8946742040 | |
TOYOTA | 8946742050 | |
TOYOTA | 8946742080 | |
TOYOTA | 8946742090 | |
TOYOTA | 8946742120 | |
TOYOTA | 8946748020 | |
TOYOTA | 8946748050 | |
TOYOTA | 8946748060 | |
TOYOTA | 8946748070 | |
TOYOTA | 8946748090 | |
TOYOTA | 8946748100 | |
TOYOTA | 8946748120 | |
TOYOTA | 8946748130 | |
TOYOTA | 8946748150 | |
TOYOTA | 8946748230 | |
TOYOTA | 8946748240 | |
TOYOTA | 8946760050 | |
TOYOTA | 8946772010 | |
TOYOTA | 8946773010 |
Zastosowanie Sonda lambda 09SKV108 SKV w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.