Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » łańcuch rozrządu, prowadnice » zestaw łańcucha rozrządu » 30 94 5792 swag autoteile gmbh

Zestaw łańcucha rozrządu 30 94 5792 SWAG Autoteile GmbH

30 94 5792 Zestaw łańcucha rozrządu SWAG Autoteile GmbH
swag 30 94 5792
Zestaw łańcucha rozrządu 30 94 5792
724.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka dzisiaj
4 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
1/5 (1 ocena)
numery handlowe:

G68V-1 S90E, G68WN-12 S90E

numer części:

30 94 5792

Wykonanie łańcucha Simplex
Wymiary łańcucha napędu rozrządu G68V
Wymiary łańcucha napędu rozrządu G68WN
Ilość ogniw łańcucha 90
Ilość ogniw łańcucha 70
Wykonanie łańcucha Łańcuch zamknięty
dla numeru OE 021 109 503 D S2
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4044688661524

skład zestawu:
30 09 0003 Szyna ślizgowa, łańcuch rozrządu
30 09 0005 Szyna ślizgowa, łańcuch rozrządu
30 10 0001 Napinacz, łańcuch rozrządu
30 10 0002 Napinacz, łańcuch rozrządu
99 11 0205 Łańcuch, wałek pośredni
99 11 0208 Łańcuch rozrządu
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łańcucha rozrządu 30 94 5792 SWAG Autoteile GmbH

Rozrząd kpl. (łańcuch + elementy) pasuje do: SEAT TOLEDO II; VW BORA, BORA I, CALIFORNIA T4 CAMPER, GOLF III, GOLF IV, PASSAT B3/B4, PASSAT B5, SHARAN, TRANSPORTER T4, VENTO 2.3/2.8/2.9 06.91-06.06
numery OEM:
SEAT      021 109 503 D
SEAT      021 109 503 D S2
VOLKSWAGEN      021 109 503 D
VOLKSWAGEN      021 109 503 D S2

Zastosowanie Zestaw łańcucha rozrządu 30 94 5792 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw łańcucha rozrządu 30 94 5792 SWAG Autoteile GmbH:

2023-11-28
 1/5
Nie polecam , zamówiłem zapłaciłem dostałem pudełko swag a w środku chińczyk nic nie wart
zobacz instrukcję montażu 30 94 5792

Zestaw łańcucha rozrządu


Rozrząd to bez wątpienia jeden z najważniejszych układów znajdujący się w pojeździe. Steruje on bezpośrednio dopływem mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz usuwaniem z nich, powstałymch wskutek spalania gazów. W skład zestawu wchodzą zwykle części, takie jak: koła pasowe, przekładnie, uszczelki olejowe i inne uszczelnienia, koła zębate pośredniczące i napinacze, mocowania, uszczelki gniazd świec zapłonowych oraz w zależności od typu układu, łańcuch lub pasek.

Prawidłowe funkcjonowanie wszystkich tych elementów zapewnia w pełni zsynchronizowaną pracę zaworów silnika i tłoków. W przypadku konieczności wymiany któregoś z elementów zestawu zaleca się zastąpienie nowymi również pozostałych części wchodzących w jego skład. Takie prewencyjne działanie zapewni silnikowi ochronę przed przedwczesnym zużyciem.

Zestaw łańcuchowy jest zdecydowanie trwalszym i pewnym rozwiązaniem. Pasek natomiast ulega szybszemu zużyciu. Do podstawowych mankamentów zestawów rozrządu opartych na pasku należą: pęknięcia lub inne uszkodzenia mechaniczne, spowodowane np. dostaniem się do mechanizmu ciał obcych; zablokowanie pompy lub wałka; zbyt niskie napięcie paska rozrządu; w ostateczności, w skutek zablokowania łożysk, pompy wody lub napinacza może dojść do zerwania paska.