Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Opel MOVANO B Furgon (X62) 2.3 CDTI RWD (FV) (2016.11-???) 131km » KTT020010 thermotec
wybrany samochód: 
Opel Movano B Furgon (x62) 2.3 Cdti Rwd (fv) (2016.11-???) 131km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tarcza zabierakowa, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT020010 THERMOTEC

KTT020010 Tarcza zabierakowa, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) THERMOTEC
thermotec KTT020010
Tarcza zabierakowa, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT020010
KTT020010
148.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT020010

producent:

THERMOTEC

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tarcza zabierakowa, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT020010 THERMOTEC

Tarcza zabierakowa, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka)
numery OEM:
VOLKSWAGEN      070903201E
zamienniki:
5800K987
brak
VAN WEZEL

Zastosowanie Tarcza zabierakowa, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT020010 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.