Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Volvo B11 B11R (2013-???) 379km » KTT040298 thermotec
wybrany samochód: 
Volvo B11 B11r (2013-???) 379km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT040298 THERMOTEC

KTT040298 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT040298
Kompresor klimatyzacji KTT040298
KTT040298
170.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT040298

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaSanden
Technika połączeńPAD
Liczba żeber6
Ø koła pasowego [mm]119
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Napięcie robocze [V]12
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarkiPXC16
Liczba rowków6
Czynnik chłodniczyR 134a
Długość opakowania [cm]29,0
Szerokość opakowania [cm]20,00
Wysokość opakowania [cm]22,50
Ciężar netto [g]6554,0

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT040298 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
CITROËN      19354849
OPEL      1618414
OPEL      1618464
OPEL      19354849
OPEL      22780219
OPEL      22861233
OPEL      22913887
VAUXHALL      16 18 414
VAUXHALL      16 18 464
VAUXHALL      19354849
VAUXHALL      22780219
VAUXHALL      22861233
VAUXHALL      22913887
zamienniki:
8FK 351 002-471
brak
HELLA
3701K702
brak
VAN WEZEL

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT040298 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.